Toimitusehdot

Yhteydenotot sähköpostitse info@wavion.fi

Tilaus ja toimitus:

Tilauksen teet klikkaamalla tuotteet ostoskoriin ja maksamalla kassasivulla. Tilauksen yhteydessä voit rekisteröityä asiakkaaksi täyttäessäsi yhteystietoja. Jos rekisteröidyt, seuraavalla kerralla riittää kirjautuminen sähköpostiosoitteella ja salasanalla. Yhteystietoja käytetään vain asiakkaan ja verkkokauppamme välisessä kaupankäynnissä. Jos haluat, saat myös uutiskirjeitä sähköpostiisi. Uutiskirje kannattaa ehdottomasti tilata, jolloin saat ensimmäisenä tiedot uutuuksista ja uutiskirjeen tilanneille tarkoitetuista tarjouksista. Uutiskirjeen voit tilata etusivun kautta tai rekisteröitymisen yhteydessä. Kaikki hinnat sisältävät arvonlisäveron 24 %, ravintolisät ja muut elintarvikkeet 14%. Olethan yhteydessä mikäli tilaus ei ole saapunut viikon sisällä tilauksesta. Toimitamme tilaukset pääsääntöisesti tilauspäivää seuraavana arkipäivänä. Poikkeustilanteessa toimitus saattaa lähteä muutaman arkipäivän sisällä.

Maksuehdot:

Maksut Visa, Visa Electron tai MasterCard-korteilla:
Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Klarna AB yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Visa, Visa Electron tai MasterCard-korteilla tehtävissä maksuissa Klarna AB näkyy maksun saajana korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Klarna AB:llä on maksulaitoksen toimilupa.

Verkkopankit:

Verkkopankkimaksamiseen liittyvän maksunvälityspalvelun toteuttaa Klarna AB yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Käyttäjän kannalta palvelu toimii aivan kuten perinteinen verkkomaksaminenkin.

Maksaminen laskulla:

Klarna myöntää sinulle 14 päivän maksunlykkäyksen päivästä, jolloin ostamasi tuotteet lähetetään sinulle. Kaupan veloittama laskutusmaksu on 0 €. Laskun eräpäivä ilmenee laskusta.

Maksun myöhästyessä Klarna perii muistutusmaksun 5,00 € ja viivästyskorkoa korkolain mukaan. Jos erääntynyttä laskua ei maksumuistutuksesta huolimatta makseta, saatava voidaan siirtää perintätoimistolle perittäväksi, jolloin perintäkuluja voi syntyä.

Luottokelpoisuuden tarkistaminen:

Klarna tarkistaa ostohetkellä tilaajan luottokelpoisuuden. Tämä edellyttää joissain tapauksissa luottotietojen tarkistamista.

Laskun maksaminen joustavasti erissä:

Kun olet saanut laskusi kotiin, voit koko laskun maksamisen sijaan hakea oikeutta maksaa lasku erissä Klarnan joustavan erämaksun ehtojen mukaan maksamalla vähemmän kuin laskussa ilmoitettu loppusumma (kuitenkin vähintään 1/24 laskun loppusummasta ja aina vähintään 5,00 euroa). Klarna vahvistaa hakemuksesi lähettämällä sinulle luottosopimuksen, jonka mukaan voit jatkaa laskun maksamista erissä, joiden koon päätät itse (kuitenkin vähintään 1/24 ja aina vähintään 5,00 euroa). Klarna lähettää sinulle maksuohjeistuksen kuukausittain. Mikäli hakemustasi ei hyväksytä, Klarna ilmoittaa tästä sinulle. Jos lasku on jo erääntynyt tässä vaiheessa, Klarna asettaa uuden eräpäivän eikä alkuperäisen maksun viivästymisestä aiheudu sinulle maksuja.

Klarnan joustavan erämaksun ehtojen mukaisen luoton lainakorko on 19.90 %. Todellinen vuosikorko riippuu luoton määrästä ja ilmenee laskusta. Luottoon sovelletaan Klarnan yleisiä luottosopimusehtoja. Seuraamalla linkkiä löydät vakiomuotoiset eurooppalaiset kuluttajaluottotiedot Klarnan myöntämistä luotoista.

Toimitus:

Matkahuolto
Toimituskulu Matkahuolto valinnalla 6,90 €. Valittaessa “Matkahuolto” toimitustavaksi, tilaus toimitetaan joko Matkahuollon pakettina noutopisteeseen noudettavaksi tai kirjeenä suoraan kotiin jos kirjelähetys on mahdollinen. Oletusarvoisesti tilaus toimitetaan lähimpään Matkahuollon noutopisteeseen, joita ovat Matkahuollot, Siwat, Valintalot sekä muut lukuisat Matkahuollon pakettipisteet. Jos haluat tilauksen toimitettavaksi johonkin tiettyyn noutopisteeseen niin kerro siitä tilauksen kommenttikohdassa. Ilmoitus tulee tekstiviestinä kun paketti on saapunut noutopisteeseen. 
Tästä pääset valitsemaan haluamasi noutopisteen mikäli et halua lähimpään noutopisteeseen http://map.matkahuolto.fi/map24mh/tphaku

Nouto
Valitse Nouto jos haluat noutaa paketin Wavionin toimipisteestä. Tällöin toimituskuluja ei peritä. Noudathan nopeasti tilattuasi. Tilauksen nouto sovitaan erikseen, joten otathan yhteyttä info@wavion.fi taikka puhelimitse numerosta 040 555 8845.

Palautus / Peruutus / Vaihtaminen

Palautukset :

Kauppa ei ole lopullinen, ennen kuin olet tutustunut tuotteeseen ja sinulla on täysi 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus. Palautusaika alkaa siitä hetkestä, kun vastaanotat tuotteen fyysisesti. Ainoa ehto on, että tuote on käyttämätön ja tuotepakkaus samassa kunnossa kuin se oli vastaanotettaessa. Jos kuitenkin huolellisuusvelvoitteesi vastaisesti otat tavaran käyttöösi, et menetä peruuttamisoikeutta, mutta vastaat tavaran arvon alentumisesta. Jos tavara on tullut sen käyttämisen johdosta myyntikelvottomaksi, vastaat tavarasta koko sen arvolla. Eli esimerkin avuin; Olet toki voinut täyttää esim. pallon, mutta sen on oltava puhdas ja muutenkin myyntikelpoinen palautuksen jälkeen.

HUOM! Sinun on erikseen ilmoitettava tilauksen peruutuksesta meille! Aiemmasta käytännöstä poiketen, uusi lakisäädös mainitsee, että tavaran palauttaminen tai noutamatta jättäminen ei enää riitä tilauksen peruutukseen.

Me laitamme sähköpostitse sinulle peruuttamiskaavakkeen ohjeineen laskun yhteydessä, jota sinun tulee käyttää mahdollisen peruutuksen yhteydessä.

Tilauksen peruuntuessa kokonaan hyvitämme tilauksen ostosumman postikuluineen 14 päivän sisällä peruutusilmoituksen vastaanottamisesta ja tavaran vastaanottamisesta. Jos tilauksesta palautetaan vain osa, emme palauta alkuperäisen tilauksen postikuluja, vaan ainoastaan palautetun tuotteen arvon. Maksusuoritus palautetaan suoraan tilillesi. Maksun palauttamisesta ei aiheudu sinulle kustannuksia.


Lakimuutoksen myötä olemme muuttaneet palautukset asiakkaillemme maksullisiksi. Suosittelemme käyttämään aina halvinta vaihtoehtoa ja ottaessasi meihin yhteyttä ENNEN palautusta, neuvomme teitä aina löytämään edullisimman tavan palautukselle. Emme lunasta palautuksia vastaanottajan laskuun tai postiennakoita.

Tuotevirheen korjaaminen:

Jos toimitettu tuote on vioittunut, voit tehdä tuotteesta virheilmoituksen ja lähettää vioittuneen tuotteen meille, korvaamme kyllä toimituskulut sinulle takaisin. Otathan kuitenkin ensin yhteyttä sähköpostitse, jotta voimme arvioida mahdollisen haitan ja välttää turhat edestakaisin lähetykset. Liitä viestiisi myös kuva vioittuneesta tuotteesta, niin pystymme arvioimaan tilanteen paremmin. Jos haluat palauttaa tuotteen, pyydämme ilmoittamaan lähetyksen mukana, palautatko tuotteen ja haluatko rahat takaisin, vai toivotko, että lähetämme vastaavan tuotteen vioittuneen tilalle. Rahojen palautusta varten pyydämme ilmoittamaan tilinumeron. 
Muistathan tehdä asiasta välittömästi vahinkoilmoituksen noutopisteessä mikäli paketti ja sen myötä todennäköisesti myös tuote on vioittunut kuljetuksessa!

Tmi Wavion
Y-tunnus: 1583038-1
info@wavion.fi
0400 990 676